Netflix szykuje pożegnanie z fenomenem – trzeci sezon „Squid Game” bije kolejne rekordy
Autor: Agnieszka Sielańczyk
03-07-2025
Południowokoreańska produkcja, która od trzech lat trzyma w szachu globalną widownię, kończy swoją opowieść z prawdziwym rozmachem. Trzeci i ostatni sezon „Squid Game” właśnie ustanowił nowy rekord platformy Netflix – 60,1 miliona wyświetleń (368,4 miliona godzin) w zaledwie trzy dni od premiery. To najlepszy wynik w historii serwisu dla debiutu serialowego.
Dla porównania: pierwszy sezon zgromadził 265,2 miliona wyświetleń od momentu premiery w 2021 roku, utrzymując pozycję najchętniej oglądanej produkcji w katalogu Netflix. Drugi sezon, który zadebiutował pod koniec zeszłego roku, zatrzymał się na 192,6 miliona wyświetleń. Trzecia odsłona już teraz zajmuje dziewiąte miejsce wśród nieangielskojęzycznych seriali platformy i prawdopodobnie szybko awansuje do ścisłej czołówki.
udostępnij
Polecane