Kate Moss i Chloë Sevigny – twarzą w twarz w nowej kampanii YSL
30-07-2025
Pod kierownictwem kreatywnym Anthony’ego Vaccarello, ikony stylu lat 90. spotykają się w jednej kampanii francuskiego domu mody. Dużą rolę odgrywa tu nostalgia, a same bohaterki balansują między kobiecością a męskością w wyjątkowej, dopracowanej scenografii.
Styl YSL wyróżnia się połączeniem elegancji, buntu i androgynii. To marka, która od dekad redefiniuje kobiecość – często przez pryzmat męskiej garderoby, ale z zachowaniem zmysłowości i siły. Kobieta Saint Laurent jest często niedostępna, chłodna, pewna siebie. Otacza ją aura tajemnicy – nie uwodzi wprost, ale przyciąga spojrzenia swoją niezależnością, nonszalancją i świadomym stylem. Moss i Sevigny doskonale wpisują się w ten wizerunek – są żywą definicją stylu tej marki.

udostępnij