Jak wygląda powrót do szkoły w 2025? eobuwie.pl odpowiada kampanią „Back to Cool”
21-08-2025
Wrzesień nie jest końcem wolności: w świecie, gdzie cyfrowa trendy umożliwiają kreatywną ekspresję, powrót do szkoły może być małą rewolucją rozgrywaną między plecakiem, a trampkami. eobuwie.pl uruchamia „Back to Cool" – kampanię, która pokazuje, że powrót do szkoły może być pretekstem do wyrażenia siebie na nowo. Cool to nie przywilej – to wybór. Wystarczy odpowiedni ekwipunek: sneakersy, plecak i look, który sprawia, że czujesz się sobą w każdej sytuacji.
W czasach, gdy TikTok dyktuje trendy szybciej niż szkolne dzwonki, bycie cool oznacza coś więcej niż posiadanie odpowiednich produktów. Męski uniform generacji Z to mieszanka nostalgii za filmami osadzonymi w college’u i nowoczesnych odkryć z TikToka. Klasyczne modele sneakersów z lat 80. – nawiązujące do golden age koszykówki czy skatebordingu – komunikują znajomość kodów subkulturowych. To buty, które przeszły test czasu i wracają cyklicznie, bo reprezentują moment, gdy sport stał się stylem życia. Współczesne interpretacje sygnalizują z kolei otwartość na zmianę i algorytmiczne trendy, które dominują w social mediach.  Sneakersy z lekką nutą vintage, takie jak adidas Campus czy kultowe Reeboki, łączymy z rugby shirts, szerokimi spodniami czy bluzami z kapturem i sneakersy to teraz fundament eksperymentalnej garderoby.

udostępnij