IKEA zaprezentowała na TikToku nową kolekcję dla zwierząt
Autor: Agnieszka Sielańczyk
21-05-2024
W najnowszej kampanii promocyjnej, IKEA zdecydowała się na niecodzienne podejście do prezentacji swojej nowej kolekcji artykułów dla zwierząt UTSÅDD. Firma postanowiła oddać głos tym, którzy najlepiej znają potrzeby zwierzaków – im samym. W serii transmisji online na TikToku, psy i koty stały się głównymi bohaterami, prezentując nowości z katalogu IKEA.
Transmisja na żywo przyciągnęła uwagę licznych widzów, którzy mieli okazję zobaczyć produkty w naturalnym otoczeniu. Zwierzęcy influencerzy, występujący w roli prezenterów, wchodzili w interakcję z internautami, zachęcając ich do głosowania na ulubione produkty i sugerowania, które zwierzaki powinny promować poszczególne artykuły. Był to interaktywny sposób na zaangażowanie społeczności i zbudowanie więzi z klientami.
udostępnij
Polecane