W połowie marca pisaliśmy o tym, że w ciągu 24 godzin klip „3KIPA" krakowskiej Ekipy youtubera Friza został obejrzany 3,7 mln razy, co oznacza, że udało im się pobić rekord polskiego Youtube'a należący dotychczas do Sylwestra Wardęgi oraz jego wideo o psie-pająku. Obecnie "3KIPA" ma już ponad 38 milionów wyświetleń! Youtuberzy nie zwalniają jednak tempa i kilka dni temu wydali kolejny singiel „ZAYEBIŚCIE", nagrany we współpracy z raperem Qrym z Chillwagonu. W ciągu 24 godzin teledysk wyświetlono niemal 5 milionów razy, a po czterech dniach na liczniku widnieje liczba ponad 8 milionów obejrzeń.  Jakby tego było mało, marka Koral wypuściła lody stworzone we współpracy z Frizem i jego Ekipą, które szybko okazały się hitem sprzedaży. Internauci pytają o nie na grupach sprzedażowych, a inni twórcy nagrywają filmiki z poszukiwań i testów smakowych. Tymczasem na Allegro i OLX papierki po lodach Ekipy kosztują nawet kilkaset tysięcy złotych. Przykładowo w jednej z licytacji bierze udział 19 osób i obecna cena wynosi... 213 023 złoych. Tego chyba nikt się nie spodziewał!    Królowie Youtube'a  Ekipa to grupa internetowych twórców z Krakowa, która powstała w 2018 roku i do której należą: Friz Wiśniewski, jego dziewczyna Wersow, Mini Majk, Wujek Łuki, Tromba, Poczciwy Krzychu, Murcix, Nowciax, Patec, Marcysia i Fusialka. Wspólnie nagrywają filmiki lifestylowe, a ich twórczość oglądają miliony internautów. W zeszłym roku piosenka Ekipy „Przejmujemy Jutuby" była najczęściej oglądanym wideo na polskim YouTubie. Zresztą, już wtedy zwracaliśmy uwagę na powtarzającą się obecność ekipy Friza w zestawieniu, okupującą niemalże połowę miejsc (ponad połowę, jeśli policzymy występ Wersow w filmie Reżysera Życia). Warto w tym miejscu wspomnieć, że, Friz znalazł się również na 2. miejscu w rankingu influencerów magazynu „Forbes". Wyprzedził go tylko piłkarz Robert Lewandowski.          Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Karol Wiśniewski (@frizoluszek)   „3KIPA" i „ZAYEBIŚCIE" to single promujące nadchodzący krążek „EKIPA - SEZON 3". Data premiery jeszcze nie jest znana, ale już można zamawiać go w pre-orderze. Jest dostępny w trzech wersjach: Deluxe, Deluxe premium oraz Deluxe box premium, który kosztuje 399 złotych i który zawiera m.in. puszysty kapelusz buckethat czy bilet kolekcjonerski na wydarzenie z koncertem oraz możliwością spotkania się z członkami Ekipy.  Zobaczcie klip do „ZAYEBIŚCIE":      Lody, które szybko znikają   - Lody Ekipa pojawiają się w coraz większej ilości sklepów (i jeszcze szybciej znikają). Produkcja idzie na całego, więc pytajcie sprzedawców o dostępność i zamówienie lodów Ekipa :) Z naszej strony życzymy powodzenia i dajcie znać, jak znajdziecie i jak smakowały. Możecie też pisać w komentarzach, gdzie znaleźliście już lody! - napisał na początku kwietnia przedstawiciel Korala w komentarzu na Instagramie.    Lody sorbetowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym są dostępne w dwóch wariantach smakowych: truskawkowym i cytrynowym. Kosztują zaledwie 2 zł i sprzedają się w błyskawicznym tempie. Na grupach sprzedażowych na Facebooku oraz na mediach społecznościowych Ekipy i Korala internauci wymieniają się informacjami na temat sklepów, w których wciąż dostępne są lody Ekipy. Na TikToku hasztag #lodyekipy ma już ponad 42 miliony wyświetleń, a na Youtubie możemy znaleźć mnóstwo filmów twórców, którzy testują lody lub szukają ich w swoim mieście. W filmie opublikowanym na YouTubie popularny youtuber IsAmU poinformował swoich widzów, że nie udało mu się kupić lodów Ekipy. W odpowiedzi Koral wysłał mu paczkę z lodami, więc IsAmU nagrał kolejne wideo. Oba filmy zostały obejrzane łącznie już niemal dwa miliony razy.    Żeby było jeszcze ciekawiej, szczęśliwi nabywcy wystawiają papierki po lodach Ekipy na Allegro i na OLX. Ceny wahają się od kilku do kilkuset tysięcy złotych, a w niektórych licytacjach bierze udział nawet kilkadziesiąt osób. Obecnie na Allegro można licytować kilkaset opakowań po lodach Ekipy. Według rzecznika prasowego Allegro licytacje należy traktować jako „żarty dzieci".    - Potrafię sobie wyobrazić, że ktoś chciałby sprzedać takie opakowanie za 10-15 złotych, bo na te lody naprawdę jest szaleństwo. Natomiast aukcje z tymi wysokimi cenami należy raczej traktować jako żarty dzieci - powiedział portalowi Wirtualne Media rzecznik prasowy Allegro Lokalnie Marcin Gruszka.    screen z Allegro.pl