„Nie pocałowaliby kogoś, kto zjadł mięso”. Powstała apka randkowa dla wegan

Autor: Monika Kurek
31-01-2023
„Nie pocałowaliby kogoś, kto zjadł mięso”. Powstała apka randkowa dla wegan
Grazer to nowa, gorąca aplikacja randkowa dla wegan. Z okazji styczniowego Veganuary twórcy Grazer ruszyli z nową kampanią, promowaną hasłem „Pieprzyć wegan”. W roli głównej wystąpiła Bimini, uczestniczka brytyjskiego „RuPaul's Drag Race”.
Jak podają twórcy aplikacji Lewis Foster i Charlotte Elizabeth, 41 proc. randkowiczów online jest zniechęconych, gdy widzi, że ktoś ma wpisane „wegan/weganka” w opisie swojego profilu. To sprawia, że ponad połowa wegan nie wspomina o swoich nawykach żywieniowych, ponieważ boi się odrzucenia. „Ponad połowa wegan twierdzi, że nie umówiłaby się z osobą, która je mięso. Jeżeli jesteś jedną z tych osób, to twoja pula randkowiczów dramatycznie się zmniejsza. 63 proc. członków naszej społeczności mówi, że nie pocałowałoby kogoś, kto właśnie zjadł mięso” – podają twórcy.
Lubimy myśleć o Grazer jak o »twoim wegańskim przyjacielu«, który przedstawia cię innym, lokalnym, roślinnym pionierom. Weganizm to coś więcej niż dieta. To etyczny wybór, który definiuje nasze codzienne życie. Zaobserwowaliśmy, że weganie naprawdę doceniają, gdy poznają kogoś, kto myśli podobnie, jak oni. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak wiele osób korzysta z naszej sekcji poświęconej szukaniu przyjaźni. To pokazuje, jak dużą potrzebę zrozumienia i wsparcia mają osoby należące do roślinnej społeczności powiedziała Charlotte Elizabeth, współzałożycielka Grazer, w rozmowie z portalem Green Queen.
Grazer ma być bezpieczną przystanią dla wegan. Foster wspomina, że gdy w 2010 roku został weganinem, nie otrzymał wsparcia od swojej rodziny. Czuł, że ciągle musi tłumaczyć się ze swoich decyzji i przekonywać, że wie, co robi. W efekcie czuł się wyobcowany i osamotniony. Nawiązywanie kontaktów z innymi stało się dla niego trudne, co odbiło się na jego zdrowiu psychicznym.
W 2021 roku Grazer otrzymał dofinansowanie z Vevolution Investment Marketplace, natomiast w zeszłym roku twórcom udało się zebrać 400 tys. dolarów dzięki akcji crowdfundingowej. To pozwoliło firmie na rebranding oraz zmianę strategii marketingowej. Efektem jest m.in. kampania „Pieprzyć wegan”.
FacebookInstagramTikTokX