„Kochajcie mnie, mamo i tato”. Zebrano już ponad 400 tys. zł na odpowiedź na billboardy antyrozwodowe
Autor: KB
24-03-2021
Jakiś czas temu Polskę zalały billboardy antyrozwodowe z zapisanymi niby dziecięcą ręką słowami „Kochajcie się, mamo i tato”. Wcześniej mieliśmy do czynienia z kampanią antyaborcyjną, czyli billboardami reklamującymi tzw. hospicja perinatalne, zawierającymi „prośby” dzieci, by ich nie zabijano. Akcję przeprowadziła Wspólnota Trudnych Małżeństw Sychar. Następnie ta sama organizacja postanowiła zwrócić się z apelem do rodziców, by się nie rozwodzili – utrzymanym w podobnej konwencji, tj. ze słowami napisanymi niby ręką dziecka na billboardzie. Teraz Grupa Stonewall we współpracy ze stowarzyszenim Miłość Nie Wyklucza i ilustratorką Karoliną „Szarosen” Plewińską zainicjowała akcję nawiązującą do Sychar, z tym że jej bohaterem stało się dziecko reprezentujące społeczność LGBT+, a obok niego widnieją słowa „Kochajcie mnie, mamo i tato”. Zbiórka na kampanię trwa – w zaledwie 2 dni udało się zebrać ponad 400 000 złotych.

udostępnij