HUGO przedstawia HUGO BLUE — więcej streetwearu, więcej mody, więcej charakteru
Autor: Aleksandra Charzewska
05-03-2024
Marka HUGO debiutuje z kolekcją na 2024 i nową linią HUGO BLUE, której twarzy użyczyły wyjątkowe talenty z różnych branż kreatywnych: Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor i Vinnie Hacker.
HUGO rozpoczyna globalną kampanię na lato 2024 dla dwóch linii swojej marki, głównej linii HUGO i nowości HUGO BLUE. Jak ogłoszono w maju 2023 r., HUGO BLUE zadebiutuje w tym sezonie ze streetwearową ofertą, w której główną rolę odegra denim i casualowy, miejski tailoring. Marka HUGO i jej platforma kampanii #HUGOYourWay oferują więcej miejsca na eksperymenty, mają ambicje bycia marką premium wybieraną przez pokolenie twórców zmian społecznych, którzy uważają kreatywne sposoby ubierania się za wyraz swojej indywidualności.
udostępnij
Polecane