Edyta Górniak o kontrowersyjnej kampanii Balenciagi. „Antychryst zawsze był inteligentny”
Autor: Monika Kurek
01-12-2022
Balenciaga zmaga się obecnie z największym kryzysem wizerunkowym w swojej historii. Swoje trzy grosze postanowiła dorzucić również Edyta Górniak.
Choć Balenciaga słynie z kontrowersji, tym razem marka posunęła się o krok za daleko. W nowej kampanii Balenciagi mogliśmy zobaczyć dzieci, które pozują z torebkami-misiami. Pluszaki ubrane były w uprzęże BSM, a w tle widać było m.in. kieliszki do wina. Autor viralowego posta na Twitterze zestawił zdjęcia z najnowszej kampanii ze zdjęciami z kampanii adidas x Balenciaga, na których widać dokumenty sądowe dotyczące sprawy Stany Zjednoczone vs. Williams z 2008 roku. Sąd Najwyższy podtrzymał wówczas zakaz reklamowania, promowania i prezentowania pornografii dziecięcej.
udostępnij
Polecane