Audi i MSN w Warszawie: partnerstwo dla sztuki
29-11-2024
Współpraca marki Audi z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to przykład synergii między nowoczesnym designem i architekturą. Partnerstwo, zainaugurowane w 2024 roku, opiera się na wspólnych założeniach, takich jak innowacyjność, jakość oraz dostępność sztuki bez ograniczeń.
Audi, jako partner strategiczny MSN, angażuje się w ideę „Muzeum Otwartego”. To koncepcja, która zakłada dostępność sztuki i kultury dla jak najszerszej grupy odbiorców. W ramach współpracy Audi z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, idea ta jest realizowana poprzez kilka kluczowych założeń. Najważniejszym z nim jest bezpłatny wstęp na niemal wszystkie wydarzenia organizowane przez MSN na parterze budynku. Umożliwi to szerokiemu gronu odbiorców korzystanie z oferty kulturalnej tak zwanego programu publicznego, na który składają się dyskusje, wykłady, warsztaty, prezentacje i wystawy, co pozytywnie wpłynie na zwiększenie zainteresowania sztuką.
udostępnij
Polecane