Mary Komasa stworzyła muzykę do najnowszej kampanii giganta modowego
25-11-2024
Mary Komasa i Antoni Komasa-Łazarkiewicz po raz drugi weszli we współpracę z domem mody Loewe, tworząc ścieżkę dźwiękową do kolekcji wiosna/lato 2025. Wcześniej para miała okazję pracować dla Loewe przy kampanii kolekcji wiosenno-letniej 2024. Ich portfolio obejmuje także współpracę z Ferragamo – oprawę muzyczną dla linii „In Florence”, która nawiązywała do toskańskich korzeni włoskiej marki.
Lyst Index, zestawienie najgorętszych marek kwartalnych, nieustannie wyłania liderów modowej sceny. Obecnie na szczycie znajduje się Miu Miu, ale Loewe z drugim miejscem pozostaje jednym z najbardziej prominentnych graczy. Współpraca Komasów z tą marką po raz kolejny potwierdza status twórców, którzy wnoszą unikalną wartość do projektów modowych.

udostępnij