Atak hakerski i internetowy viral. Świat oszalał na punkcie horroru o koszmarach sennych
Autor: Monika Kurek
11-02-2023
Internet jest bardzo nieprzewidywalnym miejscem i bardzo często nie da się przewidzieć, co stanie się viralem. Przekonali się o tym reżyserzy horrorów „Terrifier 2” i „Skinamarink”.
Marketing szeptany to siła, której nie da się zatrzymać. Jesienią zeszłego roku sieć zalały relacje ludzi, którzy byli świadkiem, jak widzowie mdleją i wymiotują na „Terrifier 2”. Mogliśmy wówczas obserwować efekt kuli śnieżnej – temat podchwyciły media na całym świecie, a ludzie walili do kin drzwiami i oknami, aby przekonać się, czy „Terrifier 2” zasłużył na swoją sławę. Choć budżet wynosił zaledwie 250 tys. dolarów, dzieło Leone zarobiło ponad 15 mln dolarów!
udostępnij
Polecane