„Jesteśmy z naszymi klientkami i klientami nie przez sezon, nie przez chwilę, ale towarzyszymy im długie lata. A dzisiaj chcemy powiedzieć nawet więcej: zostajemy z wami na zawsze. Taka deklaracja zobowiązuje. Wymaga wyjątkowej odwagi, perfekcyjnej organizacji i przede wszystkim szacunku dla wartości, które wyznajemy w TATUUM, i dziedzictwa, z którego wyrośliśmy. Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1%. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową” mówi Paweł Kapłon, prezes TATUUM
Więcej niż program lojalnościowy
TUUGETHER FOREVER to rewolucja w myśleniu o bezpieczeństwie konsumenckim. Nie można mówić o jakości premium w modzie bez wzięcia odpowiedzialności za trwałość produktu. TATUUM jako pierwsza marka odzieżowa w Europie wprowadza dziesięcioletnią gwarancję na ubrania połączoną z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego TATUUM TUUGETHER. Program TUUGETHER FOREVER zmienia więc reguły gry w branży fashion, wyznacza nowe standardy, a TATUUM czyni punktem odniesienia dla innych firm, które chcą działać w sposób zrównoważony.
Równocześnie rozpoczęła działanie TATUUM Longevity Foundation – fundacja, której misją jest w szczególności wspieranie inicjatyw promujących długowieczność w modzie.
„Pomaganie i uświadamianie mamy w DNA od lat. Jestem osobiście dumny, że w końcu możemy dzielić się dobrem systemowo, właśnie poprzez naszą fundację. W niebywale pędzącym i zwariowanym świecie mody, zdominowanym przez fast fashion, potrzebny jest silny i wyraźny głos, który wskaże to, co autentyczne, i wyjaśni, na czym polega odpowiedzialna moda. Potrzebne jest też wsparcie dla niszowych i długowiecznych inicjatyw, które nigdy nie ujrzałyby światła dziennego bez takiego partnera, jakim jest nasza fundacja” mówi Paweł Kapłon
Najnowsza kolekcja, czyli trwałość i ponadczasowość
Przywiązanie do trwałości i dziedzictwa, na których zasadza się zarówno idea programu TUUGETHER FOREVER, jak działalność TATUUM Longevity Foundation, widać w najnowszej kolekcji kapsułowej marki otwierającej sezon jesień-zima 25/26. To kolekcja, która powstała z miłości do rzetelnego krawieckiego rzemiosła, z niezłomnej wiary w prymat jakości i z przekonaniem, że to ubranie ma służyć nam, a nie my jemu.

Piasek i wrzosy. Oliwki i czekolada. Kolekcja ujmuje nowoczesną, bezpretensjonalną elegancją i potwierdza, że zespół projektowy pozostaje wierny filozofii marki. Bo TATUUM to moda, która nie wychodzi z mody. Jak w haśle przewodnim nowego sezonu – TUUGETHER FOREVER. Modę odporną na kaprysy rynku definiują dwie naczelne wartości: jakość i ponadczasowość. Jakość – bo wysokiej klasy ubranie jest w stanie przeżyć takie, które zostało uszyte naprędce, by wpisać się w przelotny trend. I ponadczasowość – która decyduje o tym, że niezależnie od tego, jakie kroje czy kolory dominują w danym sezonie, zawsze wygląda się dobrze.
„Nie rzucamy słów na wiatr. Wiemy, że nasze klientki noszą ubrania TATUUM nawet po kilkanaście lat. Wracają do nich, bo nasze wzornictwo pozostaje uniwersalne, oryginalne, autentyczne i prawdziwe. I co równie ważne – trwałe. Dba o to sztab technologów i konstruktorów. Przed rozpoczęciem produkcji każdy model przechodzi testy potwierdzające jakość. Dziś, gdy większość firm przyspiesza tempo, my stawiamy jeszcze bardziej na trwałość i ponadczasowość i to jest nasza prawdziwa wartość” mówi Izabella Cichocka, dyrektorka kreatywna marki
TATUUM, jak przystało na markę współtworzoną między innymi przez byłych włókienników łódzkiej Telimeny, pozostaje wierne zasadom tradycyjnego krawiectwa. Każdy detal ma znaczenie, a kunszt wykonania jest wpisany w konstytucję marki. Szacunek wobec wysokiej klasy rzemiosła potwierdzają składy użytych tkanin, komfortowe kroje i ściegi godne krawieckich mistrzów.
Nie bez powodu do kampanii promującej kolekcję zaproszono międzypokoleniowy skład modelek: Lidię Popiel, Ewę Witkowską, Zuzannę Bijoch, Julię Banaś i Maddie Kulicką. Za realizację kampanii byli odpowiedzialni fotograf Łukasz Pukowiec i operator obrazu Łukasz Jaśniak.
Nowa kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online od 26 sierpnia.