To miasto podnosi swoje ławki, aby zwiększyć świadomość podnoszącego się poziomu mórz
20-04-2022
Duńska stacja telewizyjna TV 2 Denmark rozpoczęła kampanię „Nasza Ziemia – nasza odpowiedzialność”, aby pokazać, jak mogą wyglądać ławki miejskie w obliczu kryzysu klimatycznego i podnoszącego się poziomu mórz.
– Wielu Duńczyków czuje się zagubionych w debacie klimatycznej z wieloma liczbami, raportami, prognozami i danymi. Jako media publiczne, naszym obowiązkiem jest przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla wszystkich. Ale jak w prosty sposób przykuć uwagę Duńczyków i uświadomić im realia, choć tematem jest klimat? Naszym punktem wyjścia jest słynna i kultowa ławka miejska w Kopenhadze, która od 1888 roku jest stałym inwentarzem w całej Danii – powiedział w komunikacie prasowym Jacob Weinreich, dyrektor marketingu w TV 2.

udostępnij