Renzo Rosso, założyciel marki Diesel: „Jeśli jesteś w stanie połączyć złość ulicy i młodzieńczy bunt, to gwarantuję, że jesteś w stanie stworzyć coś niezwykłego" [WYWIAD]
Autor: Aleksandra Charzewska
31-10-2022
Renzo Rosso przyjechał do Warszawy ze skrzynkami boskiego wina własnej produkcji i workiem branżowych anegdot. W końcu ten słynny Włoch jako pierwszy próbował wprowadzić potargane dżinsy na salony i poszarpać nerwy przykładnych marketingowców branży mody. Mieliśmy okazję porozmawiać z Renzo podczas jego wizyty w DH Vitkac, gdzie mieści się oficjalny butik kultowej marki Diesel.
Podczas przygotowań do naszej rozmowy szczególnie często wracałam do dwóch kampanii reklamowych Diesla. Pierwszej, hojnie nagradzanej, ,,Be Stupid - Diesel” z 2010 roku oraz ,,Enjoy Before Returning” z 2019, która łamała standardy rynkowej poprawności. Obie z tych kampanii do dziś uznaję za najbardziej przełomowe w historii marketingu mody. I dlatego też zastanawiam się, czy reszta branży nie wściekała się na Ciebie regularnie? Za bycie rebeliantem i granie na nosie innym dyrektorom kreatywnym i sztabom marketingowców? 

udostępnij