Reklamy na Netfliksie? To już przesądzone
27-04-2022
Serwisy HBO Max czy Disney+ już dawno zdecydowały się na ten krok. Mimo niedawnych zapewnień, że Netflix nie podąży ich śladem, w najnowszym raporcie biznesowym ujawniono największy dotychczas spadek liczby subskrybentów. Teraz przed platformą stoi wyzwanie, jak niekorzystny proces zatrzymać. Jednym z pomysłów jest wprowadzenie tańszego dostępu do serwisu poprzez wykorzystanie reklam...
Jeszcze w marcu 2022 roku dyrektor wykonawczy Netflixa zapewniał, że w najbliższej przyszłości nie planuje uciec się do wprowadzenia reklam. Niestety, ostatnio dane liczbowe, dotyczące użytkowników platformy streamingowej, nie mają się dobrze. Firma przyczyny dopatruje się we współdzieleniu kont oraz wzrastającej roli konkurencji. Opinia publiczna jest jednak podzielona. Spora część ludzi odpływ subskrybentów tłumaczy słabymi jakościowo produkcjami, które nie zachęcają do comiesięcznego płacenia abonamentu...
udostępnij
Polecane