Pierwsza kampania mody stworzona przy wsparciu AI dla polskiej marki odzieżowej
16-08-2023
Przemysł mody wkracza w erę innowacji, a polska marka Pako Lorente wykorzystuje tę możliwość. Ich najnowsza kampania „Pewni Ciebie” wyznacza nowy kierunek w świecie fashion, wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji.
Marka Pako Lorente od długiego czasu cieszy się uznaniem jako producent wysokiej jakości odzieży i akcesoriów dla mężczyzn. Jest także firmą nagradzaną za odważne i niekonwencjonalne podejście do komunikacji i marketingu. Poprzednie kolekcje zainicjowały Klub Kultur, który wybrał ambasadorów spośród klientów marki. W tym sezonie zespół kreatywny postanowił sięgnąć po narzędzia sztucznej inteligencji, tworząc kampanię, która zaciekawia. Natalia Eljaszuk, dyrektor ds. komunikacji wizualnej w Pako Lorente, podkreśla:
udostępnij
Polecane