Rewelacyjna kampania Me, Myself & Touch. Jej polską reżyserkę chwalą zachodnie media [WIDEO]
Autor: Anna Rupacz
15-10-2025
Październik, miesiąc świadomości raka piersi, właśnie wystartował, a wraz z nim powraca kampania Me, Myself & Touch, która przypomina, że że samobadanie piersi to zaledwie kilka minut, które mogą uratować życie. W tym roku akcja wraca szerzej, głośniej i z jeszcze większą mocą, by ponownie zachęcić kobiety, by raz w miesiącu poświęcały chwilę tylko sobie.
Tegoroczna, druga edycja to nie tylko premierowy spot, ale też szeroka obecność w mediach i przestrzeni miejskiej. Wszystko po to, by dotrzeć do jak największej liczby kobiet i przypominać im o znaczeniu profilaktyki. Kampania zyskała także wyjątkowy, słodki wymiar dzięki współpracy z MOD donuts, w ramach której powstała limitowana edycja pączków stworzona specjalnie dla kampanii Me, Myself & Touch.
udostępnij
Polecane