Levi’s® i Beyoncé łączą siły w nowej globalnej kampanii REIIMAGINE!
30-09-2024
Marka Levi’s® rusza z nową, ekscytującą kampanią z udziałem jednej z największych światowych gwiazd — Beyoncé. Po premierze hitu „LEVII’S JEANS” z jej najnowszego, przełomowego albumu „COWBOY CARTER”, artystka staje się twarzą kampanii „REIIMAGINE”. To hołd dla dziedzictwa Levi’s® oraz wizji przyszłości, którą wnosi Beyoncé, podkreślając tym samym kultową pozycję marki na globalnej scenie mody.
Czerpiąc inspirację z innowacyjnego podejścia Beyoncé do sztuki, kultury i opowiadania historii, kampania na nowo prezentuje klasyczne kroje produktów Levi’s®. Kampania podzielona jest na kilka rozdziałów, które na nowo interpretują kultowe reklamy marki, a całość została stworzona przez uznaną reżyserkę Melinę Matsoukas. Pierwszy film, oparty na legendarnej reklamie „Launderette” z 1985 roku, która ponownie wylansowała hit „I Heard It Through the Grapevine”, stawia Beyoncé w samym centrum, celebrując dziedzictwo Levi’s® jako symbol ekspresji, noszony przez ikony i twórców zmian.

udostępnij