Kultura uliczna i inkluzywność w międzynarodowej kampanii Zalando. Wśród bohaterów polski raper Żabson
05-04-2022
„Daj się zauważyć” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Zalando, z której kipi młodzieńczą energią i radością z tego, kim się jest. Tak zresztą miało być, a wyraz temu dają zarówno bohaterowie, jak i uznane grono twórców kampanii – za zdjęcia odpowiada Maciek Pożoga, fotograf mieszkający w Paryżu, stylizacje pod swoje skrzydła wziął Imruh Asha, dyrektor artystyczny kultowego magazynu „Dazed & Confused”, z kolei towarzyszące kampanii wideo „Go Noticed” jest dziełem nowojorskiego artysty Cleyona Vomero. Wśród bohaterów zobaczymy między innymi rapera Żabsona.
Nie pierwszy raz w historii mody, muzyki i popkultury w ogóle styl ulicy stanowi punkt wyjścia do dalszej eksploracji. „Daj się zauważyć” w wydaniu Zalando bazuje na inkluzywności i otwartości, na zrodzonym z indywidualizmu, kreatywności i talentu dziedzictwie mody streetwear. Do udziału w kampanii zaproszono grono osób różnych, o rozmaitych stylach i zainteresowaniach. Wśród nich znaleźli się: wspomniany Żabson, niemiecko-hiszpański aktor Aaron Piper, włoska piosenkarka Yendra, pochodzący z Francji muzyk o pseudonimie Chilla i podbijająca media społecznościowe grupa taneczna Let It Happen. Każde z nich wnosi do filmu oraz zdjęć z kampanii cząstkę siebie i własną odsłonę stylu ulicznego, a wspólnie odzwierciedlają barwną naturę społeczności streetwear w Europie.
udostępnij
Polecane