Kontrapunkt stylu: Answear w nowej kampanii szuka inspiracji w relacjach
04-04-2025
Czasem, gdy przychodzi znużenie kolejnymi propozycjami z fashion weeków czy kampanii dobrze znanych marek, warto przypomnieć sobie, że moda nie ogranicza się do kolejnej spódnicy mini czy dziesiątego w tym sezonie mikrotrendu. O tym, że ubrania mogą pomóc budować tożsamość, a także rozwijać swoje artystyczne granice za pomocą dialogu z inspirującymi nas bliskimi, projektanci wiedzą od lat. Od „pięknej niedoskonałości” Rei Kawakubo czy grunge’owych połączeń Marca Jacobsa, przełomy w modzie – i te osobiste, i branżowe – nie powstają w próżni.
To właśnie takim dynamikom przygląda się Answear w najnowszej kampanii: zestawiając w pary marki takie jak Birkenstock i BOSS, czy AllSaints i Pinko, marka pyta, na jakich płaszczyznach można znaleźć zalążki przyjaźni, miłości czy inspiracji. Dzięki takim zestawieniom, można wyjść poza ograne tricki takie jak colour blocking, a pobawić się całą konwencją, na przykład łącząc glamour Patrizii Pepe z luzem adidasa

udostępnij