Kate Moss nową dyrektorką kreatywną Diet Coke. Romans marki słynnego napoju z gwiazdami mody trwa
04-07-2022
48-letnia modelka i projektantka Kate Moss została nową dyrektorką kreatywną kultowego bezcukrowego i bezkalorycznego napoju dystrybuowanego przez Coca-Cola Company. To kolejna wielka gwiazda z branży mody, która współpracuje z Diet Coke. We wcześniejsze projekty zaangażowani byli miedzy innymi modowi projektanci tacy jak Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier, czy Marc Jacobs.
Nowa współpraca Kate Moss z Diet Coke, mimo, że nie jest innowacyjnym pomysłem marki na kolaborację z wielką twarzą świata mody, obecnie wzbudza wiele kontrowersji. Znana ze swojej bardzo smukłej sylwetki supermodelka lat 90. będzie promować napój dietetyczny. Wszystkim narzuca się słynne motto Moss: „Nic nie smakuje tak dobrze jak bycie chudą", które odbierane było jako propagowanie zaburzeń odżywiania przez gwiazdę. Według wielu internautów nowa kampania „Love What You Love", kłóci się z obecnie zakorzeniającym się trendem body positivity. Diet Coke od dawna utożsamiane jest z napojem, po który sięgają modelki. Słynna Victoire Maçon Dauxerre w 2017 roku wyznała światu, że jej spożycie kalorii ogranicza się do trzech jabłek dziennie i Diet Coke. Napój przez swoją niską kaloryczność stał się tak popularny, że była redaktorka Australijskiego Vogue Kirstie Clements połączenie papierosów i Diet Coke określiła jako „dietetyczne zszywki dla modeli". 

udostępnij