Brat summer – trend, który pomalował świat na zielono
14-08-2024
Odcień zieleni z okładki albumu „Brat” Charli XCX pojawia się już wszędzie, od Instagrama, poprzez reklamy popularnych produktów, aż po kolekcje marek odzieżowych. Przeniknął nawet do kampanii prezydenckiej w USA, za sprawą Kamali Harris, która zdecydowała się dołączyć do „bratosfery”. I chociaż Polacy wydają się być nieco odporniejsi na ten letni trend, do nas także doleciał, niesiony oczywiście na skrzydłach globalizacji. Być może „brat summer” to już trochę babie lato, jednak w Polsce ma się całkiem nieźle.
Hashtagiem #Bratsummer oznaczono kilkadziesiąt tysięcy filmów na TikToku i 32.000 postów na Instagramie. Do chwili, kiedy ten artykuł się ukaże, wartości te zapewne się podwoją. Według Google Trends liczba wyszukiwani „brat summer” rośnie nieustannie od pierwszego tygodnia czerwca. Gdy start Kamali Harris ogłoszono nawiązując do charakterystycznej kolorystyki, która zalała profile polityków na platformie X, stało się jasne, że mamy do czynienia z trendem przez duże „T”.

udostępnij