BAPE® x Footshop to sześcioczęściowa kapsuła łącząca dynamikę wyścigów z kodem ulicy. Fundament stanowią dwa kluczowe produkty: beżowa Track Jacket oraz globalna ikona BAPE STA™ w unikalnej, trójkolorowej wersji biało-beżowo-brązowej. Garderobę uzupełniają koszulki – zarówno z nadrukiem APE HEAD, jak i z haftowanym logo – dostępne w czerni i bieli. Całość dopełnia szara bluza z kapturem oraz czarna Scribble Ape Cap. Zestaw gwarantujący kompletny streetwearowy look.
Design
Kolekcja czerpie z estetyki tuningu luksusowych supersamochodów – fenomenu łączącego japońską i europejską kulturę motoryzacyjną. Kod wyścigów premium najwyraźniej manifestuje się w hero produkcie – Track Jacket z aplikacjami logotypów sponsorów. Całość przeszywają charakterystyczne białe linie – sygnatura Footshop symbolizująca przekraczanie granic. Połączenie świata high-performance automotive z ikonicznym dziedzictwem BAPE® tworzy unikalną streetwearową narrację.
Kampania
Aby oddać ekskluzywny charakter kolekcji, Footshop stworzył równie wyjątkową kampanię, którą zainaugurowało teaser video z 1 grudnia. W filmie spersonalizowane Lamborghini Huracán STO w okleinie inspirowanej kolekcją (projekt we współpracy z partnerem Advantage-cars.cz) przecina nocną Pragę, kontrastując z architekturą historycznego miasta – metafora łamania konwencji przez Footshop.
Główne hero video prezentuje kolekcję BAPE® x FOOTSHOP dostępną wyłącznie w Footshop Drive-Thru. W roli „bohatera za kierownicą" – znany globalnie sportowiec Richard Zelinka, podjeżdżający do punktu w pełni oklejonym Lamborghini z grafiką BAPE®. Wita go czeski chef Zdeněk Pohlreich jako „dyspozytor" operacji wraz ze swoim fast foodowym crew. Soňa Machyńáková reprezentuje kobiecą perspektywę i odgrywa kluczową rolę w wizualnej narracji. To nietypowe zestawienie – wyścigi, kulinarna rozpoznawalność i streetwear – zostało ujęte w kampanię łączącą estetykę drive-thru z autentycznym luksusowym kodem ulicy.
Dostępność
Limitowana kolekcja BAPE® x FOOTSHOP debiutuje 2 grudnia 2025 r. wyłącznie w sklepach Footshop w Pradze, Warszawie, Budapeszcie, Bratysławie i Bukareszcie oraz w lokalnych europejskich e-sklepach z opcją wysyłki worldwide.
Ze względu na ekskluzywny charakter kolaboracji kolekcja jest dostępna w ściśle limitowanych ilościach bez uzupełnień. Cała linia oferowana jest w pełnej gamie rozmiarów unisex (S–XXL) oraz obuwia (40–47,5). Ceny wynoszą od 115 do 500 euro.