Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu
Autor: Monika Kurek
26-01-2022
Wokół seksualności osób z niepełnosprawnością wciąż krąży wiele mitów. Agata i Wojtek z popularnego Life on Wheelz postanowili przełamać tabu i wzięli udział w kampanii reklamowej Durexa.
W grudniu Wojtek Sawicki i jego narzeczona Agata udzielili wywiadu Tygodnikowi Powszechnemu, któremu towarzyszyło piękne zdjęcie inspirowane słynnym portretem Johna Lennona oraz Yoko Ono. Para nie zwolniła jednak tempa i w połowie stycznia poinformowała, że nawiązała współpracę z marką Durex. – Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych – ogłosili na swoich profilach w social mediach. 

udostępnij