Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

Żadnej dramy. Robert de Niro i Roger Federer promują Szwajcarię w zabawnym spocie

07-05-2021
Żadnej dramy. Robert de Niro i Roger Federer promują Szwajcarię w zabawnym spocieŻadnej dramy. Robert de Niro i Roger Federer promują Szwajcarię w zabawnym spocie
fot. YouTube
Lazurowe jezioro, ośnieżone alpejskie szczyty, łąki tak zielone, że aż rażą w oczy. Robert de Niro dzwoni do tenisisty Rogera Federera w sprawie roli nie do odrzucenia, żeby... odmówić udziału w spocie reklamowym Szwajcarii.
„– „Jestem aktorem. Potrzebuję skrajności, konfliktów, drapieżności. Szwajcaria jest zbyt idealna” tłumaczy.
Zabawna rozmowa z przepięknymi widokami w tle podbiła internet. Opublikowana przez Switzeralnd Tourism, którego Roger Federer jest ambasadorem, stanowi wdzięczna odpowiedź na tęsknoty i marzenia wszystkich uziemionych podróżników.
W reklamie, tenisista usilnie próbuje namówić hollywoodzkiego gwiazdora do zagrania w promującym Szwajcarię spocie. Okazuje się, że aktora najbardziej odrzucają spektakularne górskie krajobrazy, sielankowe pastwiska, świeże powietrze a także... przygody na narciarskich stokach i sympatyczni ludzie. Zniesmaczony aktor stwierdza: „Macie góry, ośrodki narciarskie, urocze miasteczka, zielone doliny. żadnych dramatów. Nawet jednego.” Przed zakończeniem rozmowy dodaje „może zadzwoń do [Toma] Hanksa”.
Spot wieńczy hasło, które po wszelkich stresach i podróżniczych problemach, przekona chyba każdą osobę spragnioną włóczęgi: „Jeżeli potrzebujesz wakacji bez dramatu – wybierz Szwajcarię".
„– „Nie spodziewaliśmy się tego, ale jesteśmy absolutnie zakochani w reklamie z Rogerem Federerem oraz legendarnym Robertem De Niro. Widoki zawarte w spocie, także nie są złe” skomentowała na Twitterze Ambasada Szwajcarii.
/tekst: Dominika Laszczyk/
View this tweet on Twitter
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Genialna kampania brytyjskiej organizacji przypomina, że starsi ludzie też uprawiają seks

Genialna kampania brytyjskiej organizacji przypomina, że starsi ludzie też uprawiają seks

Da się obejrzeć całych „Przyjaciół” w tydzień? Oblicz to kalkulatorem do binge-watchingu!

Da się obejrzeć całych „Przyjaciół” w tydzień? Oblicz to kalkulatorem do binge-watchingu!

Szczepan Twardoch: „To nie jest sukces Polaka, ponieważ nie jestem Polakiem”

Szczepan Twardoch: „To nie jest sukces Polaka, ponieważ nie jestem Polakiem”

Robaki na liście „nowej żywności” UE. Wkrótce na naszych talerzach, nawet bez naszej wiedzy?

Robaki na liście „nowej żywności” UE. Wkrótce na naszych talerzach, nawet bez naszej wiedzy?

Dwie trzecie Brytyjczyków woli żyć krócej niż zrezygnować z jedzenia mięsa

Dwie trzecie Brytyjczyków woli żyć krócej niż zrezygnować z jedzenia mięsa

Polecane

Genialna kampania brytyjskiej organizacji przypomina, że starsi ludzie też uprawiają seks

Genialna kampania brytyjskiej organizacji przypomina, że starsi ludzie też uprawiają seks

Da się obejrzeć całych „Przyjaciół” w tydzień? Oblicz to kalkulatorem do binge-watchingu!

Da się obejrzeć całych „Przyjaciół” w tydzień? Oblicz to kalkulatorem do binge-watchingu!

Szczepan Twardoch: „To nie jest sukces Polaka, ponieważ nie jestem Polakiem”

Szczepan Twardoch: „To nie jest sukces Polaka, ponieważ nie jestem Polakiem”

Robaki na liście „nowej żywności” UE. Wkrótce na naszych talerzach, nawet bez naszej wiedzy?

Robaki na liście „nowej żywności” UE. Wkrótce na naszych talerzach, nawet bez naszej wiedzy?

Dwie trzecie Brytyjczyków woli żyć krócej niż zrezygnować z jedzenia mięsa

Dwie trzecie Brytyjczyków woli żyć krócej niż zrezygnować z jedzenia mięsa