Y-3 na wiosnę i lato 2023 celebruje korzenie i początki legendarnej współpracy. Takich buntowniczych wizji potrzebujemy w tym roku!
19-01-2023
Współpraca, która przetarła streetwearowe szlaki i wyznaczyła kierunek branżowych collabów, obchodzi w tym roku okrągłą rocznicę. Zobaczcie, co z okazji 20-lecia Y-3 stworzyli adidas i Yohji Yamamoto.
Y-3 to efekt współpracy marki adidas i japońskiego projektanta Yohji Yamamoto. Brand powstał w 2003 roku i z miejsca budził wiele, często skrajnych emocji. Uważany za mistrza krawieckiego, znany z miksowania swojego awangardowego stylu z japońską estetyką Yamamoto oraz projektanci niemieckiego giganta, tworząc Y-3, postawili na swoisty mariaż high fashion i sportowego stylu na co dzień. Niepowtarzalność ich projektów to nie wszystko, czym wyróżnia się ta współpraca — Yohji Yamamoto i adidas od 20 lat kształtują rynek streetwearu, dając przy tym świetny przykład spójnego, przemyślanego marketingowo branżowego collabu. 

udostępnij