Od arabskich szejków zamawiających szkło ze złoceniami, po codziennych użytkowników w USA czy Niemczech, wszyscy będą mogli dodać blasku chwilom i kupić jubileuszowe, kolekcjonerskie edycje KROSNO.
– Zanotowaliśmy dynamiczną ekspansję naszych kolekcji w e-commerce, a także w sieciach lokalnych i wielkopowierzchniowych. Rozwijamy sprzedaż m.in. w DUKA, Carrefour oraz Pepco, w którym w ostatnim roku podwoiliśmy obroty. Na przestrzeni ostatnich 2 lat marka KROSNO weszła z ofertą do takich sieci jak LIDL czy Dino i planuje dalszą penetrację rynku w tym kanale – relacjonuje Inga Kamińska, prezes zarządu Krosno Glass.
Najbardziej rozpoznawalne elementy z oferty marki? Flagowe wyroby HANDMADE, które w pełni wpisują się w tradycyjne rozumienie kunsztu mistrzów szklarskich i ponadczasowego wzornictwa. Szkło formowane tradycyjną metodą jest międzynarodową wizytówką huty!
"W osobie hutnika zawiera się cały sekret produkcji ręcznej. Doświadczenie w rzemiośle łączy się latami pracy, a mistrzostwo niekiedy odmierza się w całych dekadach. Człowiek i piszczel (przyrząd do wydmuchiwania) to widok obecny przy produkcji szkła od samego początku jego istnienia; te dwa, stanowiące znakomitą większość procesu elementy, przez tysiąclecia spajają się w całość. Dziś fach ten należy do rzadkości, a czas pogłębia niszowość produktów wyrabianych ręcznie" - podkreśla KROSNO.
Kolejnych (przynajmniej) stu lat, KROSNO!