Śląska marka tworzy biżuterię z węgla kamiennego. Oto kolekcje bro.Kat

20-03-2020
Śląska marka tworzy biżuterię z węgla kamiennego. Oto kolekcje bro.Kat
fot. materiały promocyjne
Idea, która stoi za marką od początku była tak prosta, jak to tylko możliwe. Chodzi oczywiście o lokalny patriotyzm. Dwie Ślązaczki – Bogna Polańska i Roma Skuza – chciały stworzyć linię biżuterii, która będzie jednoznacznie kojarzyła się ze Śląskiem. Z oczywistych przyczyn padło na węgiel – materiał trudny, ale atrakcyjny i wciąż oryginalny, jeśli chodzi o wykorzystywanie go do tworzenia biżuterii.
Od tamtego czasu minęło już 10 lat – pierwsza kolekcja bro.Kat o nazwie Hohglance ujrzała światło dzienne w 2010 roku i szybko spodobała się klientom, szczególnie na Śląsku, gdzie węgiel znaczy o wiele więcej.
Marka bardzo szybko zaczęła jednak wychodzić także poza Śląsk. Ludzie w całej Polsce docenili w biżuterii bro.Kat przywiązanie do tradycji, gust i oczywiście oryginalność. Pomógł też rosnący w ostatnich latach popyt na biżuterię wykonaną ręcznie, bo bro.Kat to firma, która mocno stawia na wyroby handmade.
Tej wiosny bro.Kat przypomina klientom dwie kolekcje: „360°” i „Klasyczna”. Na potrzeby kampanii promocyjnej twórczynie przygotowały sesję zdjęciową, która pokazuje biżuterię z węgla jako coś świeżego i zachęca, by nosić ją do wszystkiego.
zdjęcia: Katarzyna Jankowiak
modelka: Klaudia Szypa
makijaż i włosy: Karolina Kusa
art direction/style: Katarzyna Jankowiak i Agata Jankowiak
FacebookInstagramTikTokX