Motoryzacja i fotografia to wzorowy long-term relationship. Oto kilka dowodów
11-06-2024
Motoryzacja i fotografia chyba od zawsze idą w parze. Samochód to nie tylko narzędzie do przemieszczania się, ale także – czy może przede wszystkim – estetyczny obiekt przydający właścicielowi określonych walorów, a obrazek ten od zarania uwieczniamy właśnie aparatem. Samochody to częsty bohater filmów i zdjęć, mnóstwo sesji i kampanii modowych powstało przy wykorzystaniu samochodu, ponieważ auto doskonale uzupełnia i uwiarygadnia przekaz. Samochód to jeden z niewielu luksusowych, dizajnerskich i jednocześnie egalitarnych dodatków. O związkach motoryzacji i fotografii szerzej opowiada Dorota Szulc, fotografka, która stoi za kampanią najnowszego modelu Peugeot E-3008.
Nowy Peugeot E-3008 (dostępny również w wersji hybrydowej!) to propozycja od francuskiej marki, która powstała z myślą o osobach prowadzących aktywny styl życia i często poruszających się po mieście. W czasach, gdy na ulicach panuje duży ruch, a tempo życia jest coraz szybsze, idealne rozwiązanie stanowią kompaktowe proporcje i koci charakter nowego Peugeot E-3008 wyjątkowo cieszą oko i kierowców, i przechodniów. Sylwetka tego modelu wpływa na aerodynamikę, a ta z kolei przekłada się na niskie zużycie paliwa lub energii elektrycznej. Charakteru dodają mu także światła dzienne i tylne z motywem śladu trzech pazurów (skojarzenie: logo Peugeot). Dizajn to niezwykle istotny element każdego auta, a kto doceni go bardziej, niż fotografka na co dzień uwieczniająca kadry i momenty warte zarejestrowania? Czy samochód to wdzięczny model?
udostępnij
Polecane