Luwr mistrzem marketingu. Najnowsza współpraca z Lady Gagą to hit!
02-10-2024
Luwr szczyci się nie tylko jedną z największych kolekcji dzieł sztuki na świecie, ale również wieloma wydarzeniami i współpracami, które zachwycają kreatywnością. Obecnie muzeum nawiązało współpracę z Lady Gagą przy promocji sequela filmu „Joker”.
Luwr, największe muzeum na świecie, posiada w swojej kolekcji prawie 200 tysięcy eksponatów. Popularność tego miejsca skłoniła zarząd do wprowadzenia w 2023 roku ograniczeń w liczbie odwiedzających, co pozwala jedynie 30 tysiącom osób dziennie zwiedzać to wyjątkowe miejsce. Choć Luwr nie potrzebuje dodatkowej reklamy, gdyż sam w sobie stanowi markę o najwyższej renomie, nieustannie angażuje się w kreatywne projekty promocyjne. W niniejszym tekście przybliżamy różnorodne działania marketingowe muzeum, począwszy od najnowszej współpracy z Lady Gagą przy „folie à deux” (z francuskiego „szaleństwo dwojga”) Mona Lisy, aż po organizowanie zajęć sportowych w otoczeniu największych dzieł sztuki na świecie.

udostępnij