HUGO zmienia schemat: krawiectwo w wydaniu gen Z
13-03-2025
Czasy, gdy garnitury kojarzyły się wyłącznie z formalnymi spotkaniami biznesowymi i rozmowami kwalifikacyjnymi, odchodzą do przeszłości. Marka HUGO przełamuje konwencjonalny wizerunek elegancji, proponując nowoczesne podejście do klasycznego krawiectwa.
Tradycyjne formalne stroje często postrzegane są jako mało komfortowe i ograniczające. Jednak kampania HUGO na sezon Wiosna/Lato 2025 proponuje zupełnie nowe spojrzenie na klasyczną elegancję, prezentując odświeżone podejście, które z pewnością zainteresuje młodsze pokolenie. Sfotografowana przez Dana Jacksona pod kierownictwem kreatywnym Treya Lairda, kampania przedstawia fascynującą podróż przez serię czerwonych pomieszczeń, gdzie tradycyjne krawiectwo zostaje poddane nowoczesnej interpretacji, dostosowanej do estetyki i potrzeb generacji wychowanej w erze mediów społecznościowych.
udostępnij
Polecane