Dziewczyna Almodóvara gwiazdą świątecznej kampanii BIMBA Y LOLA. Te zdjęcia rozbrajają (i wprowadzają w klimat)!
Autor: Aleksandra Charzewska Artykuł sponsorowany
14-11-2024
W trakcie przygotowań do Bożego Narodzenia nietrudno stracić głowę i popaść w świąteczną gorączkę. Jak uchronić się przed czyhającym na nas szaleństwem? Podejść do świąt z dystansem lub też odważnie wziąć je na swoje „barki” z przymrużeniem oka dokładnie tak, jak zrobiła to Rossy de Palma w najnowszej kampanii BIMBA Y LOLA.
Rossy de Palma, kojarzona ze swojej charakterystycznej, magnetycznej urody, stała się ikoną hiszpańskiego kina lat 80. i 90. Szczególną popularność przyniosły jej występy w filmach Pedro Almodóvara, m.in. w "Kobieta na skraju załamania nerwowego"  z 1988 roku, gdzie popisała się ekscentryczny stylem i wyrazistą osobowością, doskonale wpasowując się w  awangardową estetykę reżysera. Pełna sukcesów kariera filmowa to jeszcze nie wszystko! Rossy de Palma jest również aktywna w branży mody, a w swoim portfolio ma m.in. współpracę z domem mody Jean-Paul Gaultier. Rossy szybko stała się synonimem silnej, nietypowej kobiecej figury w sztuce i kulturze, która wciąż rozkochuje w sobie serca nowych fanów — tym razem dzięki szczególnej kampanii BIMBA Y LOLA

udostępnij