Dlaczego Balenciaga jest sprytniejsza od nas wszystkich?
30-09-2022
Jakim prawem ten 85-letni dom paryskiego luksusu stał się wysypiskiem? Jakim prawem marka może sprzedawać śmieci? Dlaczego ludzie to kupują? Koniec końców, wszyscy służą tylko jako pionki na najbardziej zaawansowanej marketingowej planszy Demny Gvasalia.
W przerwie między sezonami, wpisując „Balenciaga” w wyszukiwarkę Google, na dziesięciu pierwszych stronach zobaczycie newsy o ich workach na śmieci, kolczykach-sznurowadłach czy brudnych trampkach. Teksty są przesiąknięte cynizmem, wyśmiewają, czuć nawet pewnego rodzaju oburzenie na markę. Jakim prawem ten 85-letni dom paryskiego luksusu stał się wysypiskiem? Jakim prawem marka może sprzedawać śmieci? Dlaczego ludzie to kupują? Koniec końców, wszyscy służą tylko jako pionki na najbardziej zaawansowanej marketingowej planszy Demny Gvasalia. 

udostępnij