Nasze numery

#45 #ROCKY mobile

Cover image
Issue content image
Issue content image
Issue content image
Issue content image
Issue content image
Prawie każdy chłopiec chciał być takim Rockym. Od zera do milionera, od kloszarda do panicza, z ulicy na salony... Historia ulicznego zawadiaki, który dzięki wielkiej walce staje się mistrzem, zawładnęła sercami milionów. Miałem kiedyś nawet kumpla, który po nowy kolejny plakat Stallone’a był w stanie jechać na drugi koniec Polski. A jak się dowiedział, że zdobyłem magazyn ze specjalnym dodatkiem o Sylvestrze Stallonie, stawił się u mnie w ciągu kilkunastu minut. To był w ogóle czas superbohaterów i triumfującego kina akcji. Od Rocky’ego, Rambo poprzez Commando, He-Mana, Robocopa, Terminatora, Supermana na filmach z Chuckiem Norrisem, Charlesem Bronsonem, Dolphem Lundgrenem, Van Damme’em czy Jackie Chanem kończąc. Teraz po 30 latach ta moda wraca. Hollywood serwuje nam masę sequeli i prequeli, a sam Stallone bije rekordy oglądalności nową seria „Niezniszczalnych”, gdzie zaprosił plejadę kultowych aktorów. Nas bardziej interesuje jednak historia biednego boksera, czyli postaci charakterystycznej. Z całym wachlarzem jego niepewności, słabości, kompleksów. Przypowieść o tym, jak sport, determinacja i rywalizacja mogą zmienić życie. Sam „Rocky” zainspirował wszystkie sesje modowe, z okładkową z nową kolekcją rodzimej marki Zuo Corp. na czele. W naszej debacie redakcyjnej rozmawiamy o kulcie ciała i o tym, jak sport ważny jest w życiu. Przypominamy legendę naszego najsłynniejszego pięściarza, olimpijczyka i przy okazji barwnej postaci życia towarzyskiego Jerzego Kuleja. Przedstawiamy sylwetki młodych gniewnych, którzy dzięki swojemu uporowi i walce, często po trupach do celu, utorowali sobie drogę do sukcesu. Rozmawiamy z polskim Bruce’em Lee, czyli słynnym aktorem ról wymagających i charakterystycznych Janem Peszkiem. Poznajemy wspaniały życiorys i wyboistą drogę do kariery legendy fotografii Tadeusza Rolkego. A na finał o najwspanialszych budynkach sportowych na świecie. Ich dizajn, rozmach i funkcjonalność. „Rocky Issue” to pewnego rodzaju prowokacja. W tym numerze wykorzystujemy sport, zasady fair play, zdrową rywalizację, żeby pokazać, że w życiu trzeba walczyć o swoje i ryzykować. Jak ktoś mądry kiedyś powiedział: „Nie ryzykuje tylko widownia”. Kim w tym powiedzeniu chcecie być, to już od was zależy. K MAG zostanie w ringu!
K jak Komar, Mikołaj Komar, redaktor naczelny
P.S. Dzięki wam oraz wszystkim naszym fanom internetowym, K MAG zdobył pierwsze miejsce w konkursie „Modne kreacje” organizowanym przy okazji święta mody „Warsaw Fashion Street 2012”. Dostaliśmy największą ilość głosów internautów dystansując tym samym pozostałe magazyny o modzie, kulturze i stylu o 20% głosów!
A wedle ostatnich podsumowań podanych w portalu wirtualnemedia.pl K MAG jest najpopularniejszym magazynem na Facebooku w sekcji „prasa” tuż za „Gazetą Wyborczą”. To wasza zasługa! Dziękujemy!