Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

Zmień spojrzenie – nowa kampania promująca Samsung Galaxy S20

08-04-2020
Zmień spojrzenie – nowa kampania promująca Samsung Galaxy S20Zmień spojrzenie – nowa kampania promująca Samsung Galaxy S20
fot. Instagram/Samsung Polska
Nietuzinkowe fotografie zrobione Galaxy S20 opanują już wkrótce instagramowe konto marki Samsung. W ramach najnowszej kampanii, firma wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje.
W ramach kampanii, Samsung, wspólnie z zaproszonymi do współpracy influencerami pokaże, jak można zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Każdemu z twórców, Samsung rzuci wyzwanie i wyznaczy 12 zadań z gwiazdką, jak np. portret, który nie pokazuje twarzy czy zachód słońca, na którym nie widać słońca.
Na kanale marki pojawił się już wideo manifest z główną ideą kampanii, a jeszcze w tym tygodniu instagramowe konto Samsung Polska przejmie Krzysztof Gonciarz – jeden z najbardziej kreatywnych twórców wideo. Krzysztof współpracuje z firmą Samsung już od kilku lat, pokazując jak wykorzystać możliwości najnowszych smartfonów Galaxy. Nie wychodząc z domu, Gonciarz zmieni spojrzenie m.in. na takie tematy, jak miłość, bliskość czy portret.
„– „Galaxy S20, nasza nowa seria smartfonów podnosi poprzeczkę temu, co technicznie możliwe w zakresie fotografii. Chcemy pokazać rzeczywistość z innej, unikalnej, oryginalnej i niespotykanej perspektywy oczami bardzo różnorodnych osób” powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing w Samsung Electronics Polska.
Kampania jest elementem działań komunikacyjnych promujących Galaxy S20, nową serię flagowych smartfonów firmy Samsung, które wyróżniają się m.in. profesjonalnym aparatem. Zaawansowane rozwiązania sprzętowe oraz wspierane przez sztuczną inteligencję oprogramowanie pozwalają wykonać doskonałe zdjęcia w dowolnych warunkach.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Odrobina magii w domu. J. K. Rowling udostępnia za darmo książki, gry i audiobooki z Harrym Potterem

Odrobina magii w domu. J. K. Rowling udostępnia za darmo książki, gry i audiobooki z Harrym Potterem

Sukienka z poduszki? Quarantine Pillow Challange to nowy hit internetu

Sukienka z poduszki? Quarantine Pillow Challange to nowy hit internetu

Timothée Chalamet i Armie Hammer powrócą w sequelu "Tamte dni, tamte noce"

Timothée Chalamet i Armie Hammer powrócą w sequelu "Tamte dni, tamte noce"

Zostajesz w domu? Redakcja K MAGA poleca filmy i seriale do obejrzenia w serwisach streamingowych

Zostajesz w domu? Redakcja K MAGA poleca filmy i seriale do obejrzenia w serwisach streamingowych

Polecane

Odrobina magii w domu. J. K. Rowling udostępnia za darmo książki, gry i audiobooki z Harrym Potterem

Odrobina magii w domu. J. K. Rowling udostępnia za darmo książki, gry i audiobooki z Harrym Potterem

Sukienka z poduszki? Quarantine Pillow Challange to nowy hit internetu

Sukienka z poduszki? Quarantine Pillow Challange to nowy hit internetu

Timothée Chalamet i Armie Hammer powrócą w sequelu "Tamte dni, tamte noce"

Timothée Chalamet i Armie Hammer powrócą w sequelu "Tamte dni, tamte noce"

Zostajesz w domu? Redakcja K MAGA poleca filmy i seriale do obejrzenia w serwisach streamingowych

Zostajesz w domu? Redakcja K MAGA poleca filmy i seriale do obejrzenia w serwisach streamingowych