Nie po raz pierwszy ruch stanowi motyw przewodni kampanii S’portofino. Multibrand konsekwentnie buduje swoją tożsamość, stawiając na marki znane z umiejętnego łączenia funkcjonalności i estetycznego wyrafinowania. Wśród nich znajdziemy rozpoznawalne na całym świecie brandy jak np. Goldbergh, Bogner, Descente, Perfect Moment, Fusalp, Moon Boot oraz mniej rozpowszechnione Dale of Norway, Amundsen Sports czy We Norwegians.
Ich piękno oddają dynamiczne kadry wschodzącej gwiazdy fotografii modowej – Jagody Lulki. Za realizację materiałów video odpowiada natomiast Polina Zet. Przed obiektywem stanęli doświadczeni modele – Beata Grabowska i Błażej Kutyła. Sylwetki w ruchu prezentują bestsellery z zimowej kolekcji S’portofino odzwierciedlające bieżące trendy w modzie sportowej w kontekście zimowych aktywności i après-ski. Nie brakuje więc zwierzęcych printów, faux fur czy skandynawskich motywów.
S’portofino to marka dla tych, którzy żyją aktywnie, nie rezygnując przy tym ze stylu. W ofercie multibrandu znajdują się produkty ponad 140 marek z całego świata. Obecnie sklepy tej sieci można znaleźć w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Polanicy Zdroju i czeskiej Pradze. Sklep internetowy funkcjonuje pod adresem sportofino.com.