WieśMac lepszy od koncertu w filharmonii? Nowa reklama McDonald’s wywołała burzę

28-04-2021
fot. YouTube
Niemałe poruszenie wzbudził spot reklamowy McDonald’s, który został opublikowany 21 kwietnia. Przedstawia on dwie pary wychodzące z Teatru Wielkiego w Warszawie. Po koncercie spotykają się w restauracji, aby zjeść burgera, a jeden z mężczyzn mówi: „Symfonia Leningradzka? Ale wymyśliłem”. Tym samym sugerując, że muzyka była dla niego nużąca i – zgodnie z hasłem reklamy – dopiero przy WieśMaku może „być sobą”.

udostępnij

Polecane

Zaobserwuj nas na Instagramie
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/articles/67dc0a960098c930c7252a81/122.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6760500f1af270031699b3ac/Kasia%20bonda%20final%20sklejka.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/67498ff51af270031699aa0a/04.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6703b7cf865f844eb63901d8/Bez%20nazwy-1.jpg