Tommy Hilfiger świętuje 35-lecie damską kolekcją nawiązującą do klasyki marki

06-03-2020
Tommy Hilfiger świętuje 35-lecie damską kolekcją nawiązującą do klasyki marki
fot. materiały prasowe
Z okazji 35-lecia istnienia swojej marki, amerykański projektant zainspirował się… własną przeszłością. W najnowszej kolekcji Tommy Hilfiger Icons marka postawiła na motywy marynistyczne – dla projektanta to klasyka, bo ze swojej pasji do żeglarstwa korzystał on już wcześniej wiele razy.

Ambasadorki kolekcji Tommy Hilfiger Icons

W kampanii kolekcji Tommy Hilfiger Icons wystąpiły kanadyjska ambasadorka marki Winnie Harlow, modelka i filantropka z RPA Candice Swanepoel oraz amerykańska modelka Hannah Ferguson. Bohaterki kampanii odzwierciedlają ambicję, pasję i optymizm, którymi kierują się współczesne klientki Tommy’ego. Zdjęcia, których autorem jest Oliver Hadlee Pearch, zachęcają do pewnego siebie podkreślania własnego stylu i wyrażania osobowości poprzez modę.

Marynistyczna klasyka z modnym twistem

Kolekcja Tommy Hilfiger Icons na wiosnę 2020 łączy marynarskie inspiracje z modnym twistem i ponadczasową klasyką. Wysokiej jakości produkty wykonano m.in. z materiałów, które jednocześnie ozdobiono nadrukiem i haftem, a w ofercie są także luksusowe okrycia wierzchnie. Do dziedzictwa Tommy’ego nawiązują akcenty flagi Icons, motyw marynarskich pasów czy guziki zdobione herbem marki. Kolekcję utrzymano oczywiście w kojarzącym się z tą marką połączeniu czerwieni, bieli i granatu, które zastosowano w świeżych blokowych zestawieniach.
FacebookInstagramTikTokX