Tinder w prawdziwym życiu. Single w Hiszpanii poznają się w supermarkecie, dzięki ananasowi w wózku
06-09-2024
Hiszpańscy single mają dość aplikacji randkowych. Zamiast tego chodzą do supermarketu o określonej porze i wkładają ananas do koszyka. Jest to znak, że dana osoba nie idzie tego wieczoru do sklepu wyłącznie z intencjami zakupowymi.
Zasady szukania miłości są proste. Wystarczy wybrać się do Mercadony, najpopularniejszego sklepu spożywczego w Hiszpanii, i włożyć do wózka ananasa. Cała akcja trwa od 19:00 do 20:00, a znakiem rozpoznawczym jest ananas ustawiony pionowo na swoich liściach w koszyku lub wózku. Trzeba jednak zwrócić uwagę na inne produkty, które się wybiera, ponieważ mogą one zdradzać intencje danej osoby. Na przykład czekoladki i słodycze sygnalizują poszukiwanie niezobowiązującej przygody, podczas gdy rośliny strączkowe sugerują chęć poważnej relacji. Kolejnym krokiem jest udanie się do alejki z winami, gdzie single już czekają z przygotowanymi wózkami. Zainteresowanie wyrażają poprzez subtelne zetknięcie wózków.

udostępnij