Skuteczna komunikacja marketingowa w 2021 roku. Część 1: Zakładasz własną markę? Zaprzyjaźnij się z mediami
07-04-2021
W dobie e-commerce, gdy konkurencja depcze nam po piętach, coraz częściej liczy się nie tylko to, co produkujemy, jakiej jakości, z jakich materiałów, jak innowacyjna jest nasza usługa i jak wielką wagę przykładamy do detali,  ale też jak to sprzedamy. Zwłaszcza w przypadku szybko rosnących kategorii produktów, takich jak ubrania, kosmetyki czy przedmioty użytku codziennego zbudowanie wizerunku ma szczególne znaczenie. Wraz z Asią Gołębiewską, założycielką Lensomai Communication, przygotowaliśmy dla Was cykl podpowiedzi, które pomogą niezwykłym, kreatywnym, mającym w sobie duszę przedsięwzięciom wyjść z cienia i uzyskać sukces także w mediach. Zapraszamy do lektury pierwszego artykułu z cyklu „Skuteczna komunikacja marketingowa w 2021 roku”. Stay tuned – kolejne części w drodze.

udostępnij