OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”
09-12-2020

Dla wielu rok 2020 był niełatwy, jednak OPPO – wiodący producent urządzeń mobilnych – zachęca do spojrzenia nań z perspektywy, która będąc od zawsze w DNA marki, dziś zdaje się być wyjątkowo aktualnym, uniwersalnym przesłaniem. Nietypowa świąteczna kampania ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się już roku 2020 oraz do przygotowania się do zawsze wymagającego sezonu świątecznego i spojrzenie z nadzieją na nadchodzący 2021 rok.
udostępnij
Polecane
Zinterpretuj na zdjęciu hasło "ETERNAL" towarzyszące setnemu numerowi K MAG-a i wygraj smartfon OPPO!
OPPO wsparło podopiecznych świetlic środowiskowych w całej Polsce przekazując im smartfony
Znamy zwycięzców konkursu fotograficznego OPPO Creators Awards 2019. Wszystkie zdjęcia wykonano smartfonami
Perfekcyjne selfie o każdej porze dnia i nocy. OPPO wypuściło smartfony z aparatem inspirowanym… Lamborghini
Balenciaga zaprezentuje swoją nową kolekcję... w grze komputerowej