OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”

09-12-2020
fot. OPPO
Dla wielu rok 2020 był niełatwy, jednak OPPO – wiodący producent urządzeń mobilnych – zachęca do spojrzenia nań z perspektywy, która będąc od zawsze w DNA marki, dziś zdaje się być wyjątkowo aktualnym, uniwersalnym przesłaniem. Nietypowa świąteczna kampania ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się już roku 2020 oraz do przygotowania się do zawsze wymagającego sezonu świątecznego i spojrzenie z nadzieją na nadchodzący 2021 rok.

udostępnij

Polecane

Zaobserwuj nas na Instagramie
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/articles/67dc0a960098c930c7252a81/122.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6760500f1af270031699b3ac/Kasia%20bonda%20final%20sklejka.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/67498ff51af270031699aa0a/04.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6703b7cf865f844eb63901d8/Bez%20nazwy-1.jpg