Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda
|
Ludzie

Nowa kampania Zalando to opowieść o wyjątkowych postaciach i wartościach, które reprezentują

22-03-2021
Nowa kampania Zalando to opowieść o wyjątkowych postaciach i wartościach, które reprezentująNowa kampania Zalando to opowieść o wyjątkowych postaciach i wartościach, które reprezentują
fot. materiały promocyjne
Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle, prezentuje nową kampanię “To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma na celu pogłębić dialog o podstawowych wartościach jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji
kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii jak niebinarność czy ciałopozytywność.
Startująca 21. marca inicjatywa “To wszystko zostaje tu z nami na dobre” to przestrzeń stworzona dla ludzi, dla ich wartości oraz historii. Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają. Każdy obraz opatrzony jest odważnym hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii jak np. “Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre.”, “Akceptacja. Z nami na dobre.” i “Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre.”. Kampania została stworzona zgodnie z ambicjami Zalando do bardziej inkluzywnej przyszłości dla wszystkich.
„– Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami. Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy. Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną zatrudniając pracowników ze 130 krajów. W ubiegłym roku opublikowaliśmy raport do.BETTER Diversity and Inclusion Report, w którym opisaliśmy nasze długoterminowe zobowiązanie do zmiany względem naszych pracowników, partnerów i klientów. Tegoroczna inicjatywa jeszcze lepiej pokazuje nasze ambicje stania się punktem wyjściowym dla mody dla wszystkich” powiedziała Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing w Zalando.
Poza zdjęciami, w ramach kampanii powstał także naładowany emocjami film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i inkluzywność, Luc Bruyere, który nieustannie podważa ideały przemysłu modowego, Yann Horowitz, otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ oraz Yolisa Mqoco ambasadorka ciałopozytywności. Do filmu powstała dedykowana ścieżka dźwiękowa napisana i wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, doświadczonego Terence’a Neale’a i Emilie
Badenhorst z pokolenia Z, którzy połączyli siły, aby swoją współpracą odzwierciedlić ideę otwartego dialogu kampanii.
Kampania „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” będzie widoczna pod różnymi postaciami: począwszy od filmu w reżyserii Neale i Badenhorst, przez fotografie autorstwa Beleiu po OOH, DOOH i kanały w mediach społecznościowych należące do bohaterów. Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i będzie promowana w Europie na wszystkich 17 rynkach Zalando.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Wymień ubrania po ex. Zalando z przymrużeniem oka patrzy na Walentynki i rusza z platformą Pre-Owned

Wymień ubrania po ex. Zalando z przymrużeniem oka patrzy na Walentynki i rusza z platformą Pre-Owned

Zalando idzie w modę z wyższej półki i przedstawia kampanię „Real life luxury”

Zalando idzie w modę z wyższej półki i przedstawia kampanię „Real life luxury”

„Usłyszałem, że nie powinniśmy żyć”. Wstrząsający spot Zalando, MSBHV i KPH przeciw homofobii

„Usłyszałem, że nie powinniśmy żyć”. Wstrząsający spot Zalando, MSBHV i KPH przeciw homofobii

Zalando z nową marką. Skandynawski Arket pojawi się na platformie jeszcze w to lato

Zalando z nową marką. Skandynawski Arket pojawi się na platformie jeszcze w to lato

Wszystkie marki na Zalando będą działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju

Wszystkie marki na Zalando będą działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju

Polecane

Wymień ubrania po ex. Zalando z przymrużeniem oka patrzy na Walentynki i rusza z platformą Pre-Owned

Wymień ubrania po ex. Zalando z przymrużeniem oka patrzy na Walentynki i rusza z platformą Pre-Owned

Zalando idzie w modę z wyższej półki i przedstawia kampanię „Real life luxury”

Zalando idzie w modę z wyższej półki i przedstawia kampanię „Real life luxury”

„Usłyszałem, że nie powinniśmy żyć”. Wstrząsający spot Zalando, MSBHV i KPH przeciw homofobii

„Usłyszałem, że nie powinniśmy żyć”. Wstrząsający spot Zalando, MSBHV i KPH przeciw homofobii

Zalando z nową marką. Skandynawski Arket pojawi się na platformie jeszcze w to lato

Zalando z nową marką. Skandynawski Arket pojawi się na platformie jeszcze w to lato

Wszystkie marki na Zalando będą działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju

Wszystkie marki na Zalando będą działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju