Moda na Wrocław trwa w najlepsze. Oto jesienne trendy na tle zachwycającej architektury

15-10-2020
Moda na Wrocław trwa w najlepsze. Oto jesienne trendy na tle zachwycającej architektury
fot. Grzegorz Pastuszak
Wrocław to miasto, które nieustannie przyciąga do siebie tłumy zachwyconych turystów. Każdy kto choć raz odwiedził stolicę Dolnego Śląska, zawsze chętnie tam wraca. Jego bogata historia, magiczny rynek, świetne knajpy i stale powiększająca się oferta kulturalna to tylko niektóre z powodów, za które Polacy pokochali to miasto.
Miłośnicy Wrocławia mają możliwość podziwiania swoich ulubionych miejsc każdego dnia. Wszystko dzięki prężnie działającym mediom społecznościowym miasta na Instagramie: @wroclaw_official oraz @visitwro. Możemy tam znaleźć fotografie niezwykłych zabytkowych budowli, przeplatających się z nowoczesną architekturą, a także charakterystyczne dla miasta piękne mosty czy artystyczne instalacje i happeningi, których we Wrocławiu nigdy nie brakuje.
fot. Grzegorz Pastuszak

#ModaNaWroclaw

Teraz dodatkowo stolica Dolnego Śląska startuje z nową kampanią #modanawroclaw, która jeszcze bardziej przybliży nam niezwykły klimat tego miejsca. Do projektu został zaproszony wielbiciel Wrocławia i influencer modowy Łukasz Kędzior znany jako @lukebook.pl. Specjalnie dla wszystkich miłośników Wrocławia, Łukasz przygotował jesienne stylizacje, które oddają charakter najpiękniejszych zakamarków miasta. Efektem współpracy była wyjątkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w takich miejscach jak: Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i śniadaniownia „Bułka z masłem" oraz Bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego. Zdjęcia w sesji #modanawroclaw wykonał Grzegorz Pastuszak, zaś za produkcję odpowiadała Agata Brodzka. Stylizacje Łukasza są idealnym uzupełnieniem niezwykłej wrocławskiej architektury. Wrocław chce w ten sposób zachęcić pasjonatów mody do inspirowania się pięknem miasta, odkrywania jego potencjału i przekładania go na autorskie pomysły. W sesji pojawiły się ubrania takich marek jak: Balenciaga, Dior, Alexander McQueen, Bottega Veneta, Nick Foquet, a także Ecco.
Jeśli komuś z was marzy się podobna sesja albo chcielibyście odwiedzić Wrocław ze swoją ukochaną osobą, wypatrujcie konkursu, który wkrótce zostanie ogłoszony na Instagramach @lukebook.pl, @wroclaw_official, @visitwro.
/tekst: Karolina Filipowicz/
fot. Grzegorz Pastuszak
FacebookInstagramTikTokX