Influencerka sprzedawała randki ze swoją wirtualną wersją. Bot zbuntował się
Autor:
10-05-2023
Monika Kurek
10-05-2023



23-letnia influencerka Caryn Marjorie stworzyła wirtualną wersję siebie.
Jak można przeczytać na oficjalnej stronie, wynalazek umożliwia fanom odbycie „prywatnych oraz osobistych rozmów” z „wirtualną dziewczyną” CarynAI, stworzoną na podobieństwo influencerki. Caryn Marjorie ma blisko 2 mln obserwujących na Snapchacie, „The Washington Post” zauważa, że większość jej followersów stanowią mężczyźni. Każdego dnia spędza ona ok. 5 godzin na rozmowy z fanami na Telegramie.
udostępnij
Polecane
Emma Stone jako Frankenstein w dziwacznym teaserze nowego filmu Lanthimosa
Angelina Jolie wybrała 13 filmów, które ją ukształtowały
Robert De Niro przywitał swoje siódme dziecko – aktor ma 79 lat
Koniec The Weeknd – artysta żegna się z publicznością
Duże oczy, rumiane policzki i falbanki. Dollcore to nowy, gorący trend
Wystawa prac Pierce’a Brosnana