Influencerka sprzedawała randki ze swoją wirtualną wersją. Bot zbuntował się
Autor:
Monika Kurek

10-05-2023
23-letnia influencerka Caryn Marjorie stworzyła wirtualną wersję siebie.
Jak można przeczytać na oficjalnej stronie, wynalazek umożliwia fanom odbycie „prywatnych oraz osobistych rozmów” z „wirtualną dziewczyną” CarynAI, stworzoną na podobieństwo influencerki. Caryn Marjorie ma blisko 2 mln obserwujących na Snapchacie, „The Washington Post” zauważa, że większość jej followersów stanowią mężczyźni. Każdego dnia spędza ona ok. 5 godzin na rozmowy z fanami na Telegramie.

udostępnij

Polecane

Zaobserwuj nas na Instagramie
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/articles/67dc0a960098c930c7252a81/122.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6760500f1af270031699b3ac/Kasia%20bonda%20final%20sklejka.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/67498ff51af270031699aa0a/04.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6703b7cf865f844eb63901d8/Bez%20nazwy-1.jpg
Advertisement
Advertisement