Improwizowane show aktorów Klubu Komediowego i nowego ambasadora marki Gillette – Mateusza Damięckiego, jako początek kampanii „Bo Chcę”
07-12-2023
1 listopada 2023 swoją premierę miała kampania marki Gillette będącej częścią Procter&Gamble - “Muszę..., Bo Chcę.” W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który pokazuje, że golenie się może sprawiać tyle samo przyjemności, co wykonywanie swojej pracy czy bycie dobrym rodzicem. Aby szeroko poinformować o tym media, marka zorganizowała spotkanie prasowe, na które licznie przybyli dziennikarze, influencerzy oraz partnerzy Gillette. Goście mieli okazję obejrzeć improwizowany spektakl Mateusza Damięckiego i aktorów Klubu Komediowego, a także zobaczyć oficjalny spot reklamowy.
Punktem wyjścia do powstania idei kampanii „Muszę..., bo Chcę” była obserwacja tego, że mężczyźni w Polsce mówią o goleniu głównie w kontekście codziennego obowiązku. Motto nowej kampanii Gillette: “Bo chcę” zachęca mężczyzn do zmiany nastawienia i pokazuje, że wiele czynności, które często traktowane są jako przymus wcale nie muszą nim być - naprawdę można je lubić. Wszystko jest kwestią naszego podejścia i dostrzeżenia wyjątkowości chwil dnia codziennego. Podobnie jest z pielęgnacją zarostu, która może być przyjemnością, jeśli użyje się do tego odpowiednich narzędzi.  Tym samym Gillette sprzeciwia się podejściu, w którym golenie traktowane jest jako obowiązek narzucony przez okoliczności zewnętrzne, pokazując analogię do innych sytuacji życia codziennego. 

udostępnij