Czy seks wciąż się sprzedaje? Rozmawiamy o tym z Dariią Day, gwiazdą modowego beauty
Autor:
Karolina Bordo

17-05-2023
Mark Wahlberg i Kate Moss w kampanii Calvin Klein z 1992 roku, mat. prasowe
Dariia Day mieszka w Paryżu i tworzy makijaże dla najlepszych fotografów, magazynów oraz domów mody na całym świecie. Współpracowała z markami takimi jak Chanel, Balmain czy Jean Paul Gaultier, a także gwiazdami – m.in. z Anją Rubik, Madsem Mikkelsenem, Emilią Clarke. Stale jest na bieżąco z tym, co dzieje się w branży, jak zmieniają się trendy i czy internet faktycznie wpływa na międzynarodowe kampanie. Kiedyś utarło się, że seks się sprzedaje. Czy nadal tak jest? Dowiecie się z naszej rozmowy.
Czy seks w kampaniach marek modowych wciąż się sprzedaje?

udostępnij

Polecane

Zaobserwuj nas na Instagramie
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/articles/67dc0a960098c930c7252a81/122.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6760500f1af270031699b3ac/Kasia%20bonda%20final%20sklejka.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/67498ff51af270031699aa0a/04.jpg
https://s3-eu-west-2.amazonaws.com/kmag/instagram/6703b7cf865f844eb63901d8/Bez%20nazwy-1.jpg