CCC i adidas łączą się z przedstawicielami Gen Z, prezentując ponadczasowe klasyki w nieznanym dotąd wydaniu
22-03-2023
W nowej kampanii „Classic vibes” wzięło udział czworo inspirujących twórców i przedstawicieli Gen-Z. Wśród nich znaleźli się piosenkarz Artur Sikorski, fotografka Kasia Mikołowicz, tancerz Alex Kwiatkowski oraz artystka Faustyna Maciejczuk.
Streetwear to idealne połączenie luzu i wygody z najnowszymi trendami. Dla wielu jest to rodzaj wyrażania siebie i swojej kreatywności przy okazji podążania za modą. Dzisiejszy streetwear to już nie tylko hype na znane marki, ale też cała społeczność, a nawet kultura. Najnowsza kampania CCC uderza w fanów wygody i tworzenia modnych stylówek. Marka zaprosiła do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, którzy pokażą, jak stworzyć stylizację wpisującą się w indywidualny styl, jak na Gen Z przystało. Sprawdźcie, jak połączyć klasykę z nowoczesnym streetwearem, i podbić miasto.

udostępnij