Bordo, burgund i karmazyn, czyli o czerwieni, królowej jesienno-zimowych trendów i bohaterce nowej kampanii ANSWEAR
Autor: Aleksandra Charzewska Artykuł sponsorowany
19-09-2024
Ostatnie dwa sezony pokazały, że modowy katalog tego koloru jest naprawdę bogaty. Czerwień zdominowała wybiegi już na początku minionego roku, między innymi u Alexandra McQueena, Schiaparelli czy Valentino, i z miejsca podbiła serca fashionistów na całym świecie (również nasze). Kolor ten jest także bohaterem najnowszej kampanii Answear.com.
Czerwień to pierwszy kolor, który został w pełni zrozumiany i opanowany przez ludzkość. Nauczyliśmy się go tworzyć, odtwarzać i jako pierwszy rozłożyliśmy na odcienie. Poddaliśmy czerwień wielu badaniom i eksperymentom. Obecnie wiemy, że ciepła i intensywna barwa czerwieni daje nam energię do działania, dodaje pewności siebie i pobudza romantyczne emocje. Cała ta wielowymiarowa symbolika koloru stanowi doskonałe pole do jeszcze większej eksploracji przez projektantów i stylistów. Answear.com skupił się na poruszającej tonacji połączonej z dbałością o detale.

udostępnij